LO:s utmaning 8

Anneli E


Carina

Eva


Frida

Maria

6 kommentarer:

  1. Men herregud Frida och Eva! försöker ni ge oss andra prestationsångest?? jag ska ta mig tusan inte ens va med den här omgången :) (jag har ju sett mias LO oxå). SUPERFINA SIDOR!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, absolut inte. Jag tyckte att skissen var så fin och scrappandet gick nästan av sig själv. Evas LO är såfin!

    SvaraRadera
  3. Tack...jag var ju tvungen att skärpa till mig efter förrförra omgångens katastrof :D
    Fast Carina...jag tror nog inte riktigt att prestationsångest är det man kan ge dig. dina LOs brukar ju vara superfina!!

    Förresten: Jag har flyttat...finns nu på www.pysslandemamman.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Eva! Din sida är ju bara såååå fin !!!!!

    Flitiga å duktiga ni är brudar !!! :)

    Kram på er / Christel

    SvaraRadera
  5. Vilka fina alster denna månad...också! Massor av fina idéer att ta med till framtida alster:) Gillade de färgglada prickarna runt Marias alster, är det brads?
    Romantiskt på många vis...bild eller utseénde på många LO denna månad.

    SvaraRadera
  6. Japp, det är brads! Men nu har jag snöat in på Pearlmaker istället, så bradsen ligger lite undanskuffade. :)

    SvaraRadera