LO:s utmaning 6

Anneli E

Åsa


Annelie




Eva






Frida






Caisa






Maria





Carina

6 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin LO. Jättefina färger!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina LO:s! men hur ska man nu klara sig ÄNDA tills nästa skiss kommer upp??? :)
    Frida: vad är det för bokstäver du har använt? superfina! bandet på sidan är oxå superfint.

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag har använt ett av Qk 4*8 alfabeten som heter Chick-a-dee. Jag ropade in det på tradera för 139:- inkl frakt i vintras. Snacka om fynd. Annars brukar jag shoppa mina dies på www.Scrapyland.com. Frakten brukar blir en hundring men det tjänar man in på ett alfabet. Eller så delar man med någon kompis.
    Ja, det här är jättekul men det är låååångt till nästa utmaning.

    SvaraRadera
  4. Jättefina LO! Cina du får väl göra en till på samma skiss innan månaden tar slut ;)

    SvaraRadera
  5. Åh vilka fina LOs ni har gjort! Jag har haft lite dålig scrapinspiration sista tiden. Håller på att bygga upp min nya (egen blogg den här gången) där det är tänkt att jag lägger upp alla LOs jag har gjort sen jag blev övertalad att börja scrappa (drygt 1 år sedan) och därefter använda den. Vi får väl se hur lång tid det tar ;)

    SvaraRadera
  6. Wow, vad duktiga ni varit! Jag får lite dåligt samvete...men mitt bidrag skall komma in i tid det lovar jag:)
    Det har blivit en del övertid snart tid att byta arbetsplats och värmen håller på att ta kål på mig..orkar ingenting. Det får nog allt bli ändring på detta!
    På återseende:)

    SvaraRadera